20 Ocak 2009 Salı

Empusa





XANTHIAS"Bi ses duydum"
DIONYSUS"Nereden geliyor"
XANTHIAS"Arkamızdan"
DIONYSUS"Arkana bak"
XANTHIAS"Hayır, önümden geliyor"
DIONYSUS"Dosdoğru önüne dön"
XANTHIAS"Vahşi bir hayvan görüyorum"
DIONYSUS"Neye benziyor"
XANTHIAS"Her dönüşünde başka bir şeye, şimdi bir boğa oldu evet evet şimdi bir katır yok hayır! şu an sevimli bir kız"
DIONYSUS"Aha, nerede gidip tanışayım"
XANTHIAS"Kız mı demiştim, şu an bir köpeğe dönüştü"
DIONYSUS"Empusa bu"
XANTHIAS"Pekala, kafası alev alev yanıyor şimdi de"
DIONYSUS"Bakırdan bir bacağı var mı?"

Altından bir bacağı olduğuna eminim ve devamlı forma değiştirerek toplam transfer rekorunu elinde bulunduruyor Anelka. Mini yazıya karar verişim, Craig Bellamy'nin City ile anlaşmasıdır. Araştırma yapmadım ama toplam transfer bedelinde kendisinin ilk 20'ye gireceğine inanıyorum. Pekala Anelka'ya yaklaşmaya yaklaşacak isimler kimler olabilir diye şöyle bir bakalım.

1-Robinho
Kendisinin City'den kaçmayı planlasa bundan sonra en az 2 transferi daha olur(haklarının yüzde kırkı meşhur Figer'de) ve iki tanesi 25'er milyon avro desek toplamda 110 milyon avro eder.

Diğer ikisi mecburiyetten yazılıyor.
2-Franck Ribery
Açıkçası Galatasaray parasını ödeseydi bu listeye hiç düşünmeden eklenecek birisi. 2 transferi olacaktır ve 80 milyon avroya ulaşır.

3-Jo
Isınamadığım(ısınsam ne olur!) golcülerin başında geliyor kendisinin de toplamda 70 milyon avroya ulaşacağını düşünüyorum.(son iki isim a.çakar hissiyatı ile yazılmıştır; metafizik diyelim velhasıl kanıtlayamam.)

NOT:20 OCAK 2009'da yazmışız.

Bakalım Jo mu Bobo mu?

O sorunun cevabını bekleyenlere müjdeler olsun...




Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails