26 Kasım 2009 Perşembe

Algısı Bozuklar İçin pH Çizelgesi


Gazete sütunlarından seslenenlerin hepsinden! zafere dair şeyler görmemiz gerekirken; 13 yıl önce Butt'ın çarpmasıyla hafızalarını yitirenlerin hafızalarını geri getiren Tello'ya teşekkürler. O anı hatırlatanların lafları asidik ortamları. pH 3.0
Hakem Lannoy'u öne sürenler bir daha penaltının hakem tercihi! olduğunu vurgulamasın ne etliye bulaştırıyorlar kendilerini. pH 7.0
Ve sen Liverpool taraftarı, Sedef ve Kurtuluş'a karşı Torres dışında tam takımla çıktınız, Manu'yla dalga geçeceğinize Beşiktaş'a da hakkını verin. pH 8.0
Bebeliği öne sürenler için sahada Batuhan Karadeniz'den daha gencini bulmaları için kemik testi parası gönderebilirim. Şu tarihlere baksınlar 8 Aralık 2004 ve 5 Aralık 2006. pH 0
Bunun dışında altıları sekizleri öne süren tüm algısı bozuklar için İngiltere'de bu kadar çok! galip gelen takım var mı? Lafın aynadaki görüntüsüyle 6 puan alan kim var allasen. pH 3.5

Önümüz bayram her yerinizden öpüyorum. Salyanızın pH'ı 7.4

Not: Ben elektronik posta adresimi futbolsuzyapamam@hotmail.com olarak ekledim sanıyordum ama levkom1983@hotmail.com olarak eklemişim aylardır posta kutusuna tek bir mesaj da düşmemesi arkadaşı olmayan biri için şaşırtıcı gelmemişti. Bugün, bunu fark edip kullanmadığım posta hesabına girince utandım. 20 kişiye özür borcum var. Velhasıl yorum kısmını tekrardan açmak zorunda kalıyorum bu hatadan ötürü...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails