5 Haziran 2009 Cuma

Yıldıran Demirören Öpsem Nerenden?

Mehmet Topuz kimdir, nedir, hiç izlemedim. Efsane Başkanımızın doğru bir transfer yaptığına yürekten inanıyorum. Yaklaşık 1.5 milyon avro verilen bir oyuncu sizce kötü olabilir mi. Hadi bir mantık yürütün. Hadi. Büyük Beşiktaş destekçisi Erdoğan Bey'in gerçekten pırlanta gibi evladı Yıldırın Demirören engin futbol bilgisiyle yine ruhumuza dokunmayı başardı. Blog şifresi çalınırsa nasıl bir hal alıyor yazılar, yaklaşık 4 cümle boyunca bunu yaşadınız. Şimdi gerçekler...
Evet, hayatından yaklaşık 45 saniye çaldım ama ben doğuştan Beşiktaşlıyım. Affetmeniz gereken neyçirıl born cinsten, her yere yetişmeye çalışan, tıkandığımda hücumsal yazgımı tazeleyerek bütün köşe başlarından içeri şandelleyen, kalbinizi gören tüm yerlerden vurmaya çalışan. Süper egom kaymaktır ve ben kaymağı hiç sevmezdim. İşte sadece iki parça kaldı. Hacimsel olarak alt beyine yerim fazlalaştı. Bencildim ama bencilliğimi verimli kılmak işi ben'imle birlikte başkalarının işi de değil miydi? Şimdi egosantrik ortamda difüzyona uğradığımda neler yapabilirim bilemiyorum. Det iz di kuesçın. Orada herkesin kendi topu var ve en küçüklerinden birinin en küçük düşüncesi "Kral olacaksın". Kendi çapımda cüce yıldızken Jüpiter'e bağlanmak nasıldır. Ya Europa'da başarıyla İyi Olarak bu taraftara unutulmaz anlar yaşatacağım ya da Ganymedimi toplayıp...
Her şeyin ötesinde Beşiktaş taraftarı konuşmamla dalga geçenlere karşı "Hepimiz Topuz" pankartı açar mı?...


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails