11 Mayıs 2009 Pazartesi

Beck Hakkında 4 Cümle



Geçen sene Brezilya ve Fransa'dan başka bir şeyle ilgim olmadığı için Bundesliga bu yıla kaldı. 2009'da sadece 4 Hoffenheim maçı izledim. İzlediklerimden aklımda kalanları şöyle özetleyelim.
1-Dinamizm tavan yapmış durumda. İleri-geri çalışmayı büyük bir özveriyle yapıyor. Şimdiye kadar gördüğüm önemli bekler kadar yorulmaz gözüküyor.
2-Taç atışlarında yüzde 60-70 isabet oranı tutturmuş(bek de önemli olaylardan biri kanımca hele ülkemdekileri görünce)
3-Kolay çalım yediğine defalarca şahit oldum. (Wolfsburg maçındakiler hala hatırımda)
4. Sadece sağ çizgiye hapsolmuş gibi gözükmüyordu. Sağ içe de yardım ediyor.

Galatasaray'ın sağ beki olmadığı için iyi transfer olabilir. Daha gelişebilir mi sorusuna cevap vermek için geçen senelerdeki VfB performansını bilmek gerekiyor ki sadece bu sene izleyebildiğimi belirttim. Hoffenheim'in defansının da berbat olduğunu söylemeye lüzum yok ki riski abartmalarının sonucunda bu da doğal olsa gerek. Neticede Hoff.'da gözüme en çok çarpan oyuncuydu son maçta; kendisinin defansif performansı, daha mutedil bir taktikteki takımla yükselebilir ama diğer artılarının yanında en belirgin eksisi şudur: Beklerin çalım yedikten sonra tekrar geri dönmeleri onları daha olumlu kılar (Örnek: Recep Çetin). İleri-geri gidişlerdeki dinamizmini "dön baba dönelim" de görememiştim. Bu hareketlerde faule yatkın oynuyor. Şimdi benim takımım da bir sağ bek almak zorunda olduğundan (nedenlerin biri fink yazısının dibindedir) ligin sağ tarafına iyi bir heyecan gelebilir. Biliyoruz ki Mustafa Denizli şampiyon olursa kalacak. Şampiyonlar Ligi'nde kapanmayan bir hesabı var çünkü. Mustafa Denizli'nin favorilerinden Miguel'i almak düşünülebilir mi?

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails