10 Haziran 2010 Perşembe

Hayır, ben attım



-İlk maçım ‘83 yılında Donanma Kupası, daha o zamanlar tanınmıyoruz. Yani en azından insanlar sokakta gezerken sima olarak tanımıyor. Maçı Galatasaray’la oynuyorduk. Karşılaşma 2-2 bitti. Biz babamla stadyumdan çıktık, Beşiktaş’a doğru yürüyoruz. Trafik tıkanmış, bir taksici arkadaş çıktı. “Koçum, kaç kaç maç” dedi. 2-2 ağabey falan dedim. “Kim attı Beşiktaş’ın gollerini?” diye sordu. O gün de ikisini ben atmıştım. Şimdi Metin attı demek tuhafıma gitti, ben attım dedim. “Ya kardeşim sana doğru düzgün soru soruyoruz, doğru düzgün cevap ver” dedi. İnanmadı Metin Tekin olduğuma…

Beş aydan beri somut bir gelişme bekliyoruz. Yönetim kademesi en azından bu sefer, vites kolundaki "r" nin roketi simgelemediğini öğrenir taksici ağabey gibi.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails