30 Mayıs 2010 Pazar

Daryus Vazel'e Cevabımdır...



Daryus Vazel'in mektubuna cevabımdır...

Evet, oynadım ama neden oynadım bir sor bakayım.
Bir gün maç izleyeceğim yanıma kavruk bir delikanlı Pele gelecek dediler. Tam o sırada sahadaki orta siyah adaletsizden bir karar çıkacak. Bu duruma kayıtsız kalamayacağım, sahaya ineceğim; kır atı sevmediğimden binicilik dersini yarıda bırakarak. Bütün toplar bende toplanacak. Box to box ya da sandıktan sandığa mikemmel bir oy uncu olacağım ip gibi şutlarımla rakip kaleciyi yere serip. Sonra bana Fener diyecekler önüme sözleşme uzatıp daşlı Gala ile didişmek yerine ilk matinede kumlu Deniz’e gideceğim.

Ah be Darius’um bizde sıkıntı yok mu allasen. Ben de kendime yıllardır soruyorum villalı havuzuma mı döneyim villalı Barça’ya mı diye? Barça seksi futbol oynadığından hep bir başka arkadaşa izletiyorum kendilerini bu nedenle ikincisi zor. Cevabımsa yukarıdaki nedenlerden ötürü hemencecik hayır olacak.
Çünkü geri dönüşüm hem Türkiye hem de ABD için başarısızlık ifade edilecek.

Evet, Vaselinciğim benden bu konuda ne istersin. Dur içime önce bir Erman kaçırayım. Aha da kaçtı. 23 kez Milli olmuşsun buna rağmen 6 golün var. Hem R. beye hem de T. beye üçer hediye vermişsin. O zaman ben de seni dinlerim, görüşlerim dünya futbolunda Sarkozi kadar etki etmese de. Erman left the building…
Ben de nükleere karşı çıkıp nükleer santra noktasında maça başlayacak yeni atomik rızalar vermek istemem mi sanıyorsun? Meybi
Gel seni Boataşk’ta işe sokalım. Kapı kapı gezip toplarsın tüm boyun borçlarını belki senden korkarlar ayak parmağına uyguladığın eziyetleri öğrenirlerse.
Olmadı Kurtlar vadisi’nde hilti rolünü alırsın girmediğin elçi kalmaz…
İ.Gökçek’in Ankara’daki gücünden bahsedip depresyondayım demişsin. Bir sen mi depresyondasın. Bak Ankaralılar her yağmur ardından meydana gelen üstgeçitlerde hazine sandığı ararken helak olmuyor mu? Hem Gökçekgiller yaklaşık 2 kuşak sonra aristokratik bir kimlik kazanacak ve muhtemelen şu anki Boris Johnson gibi Londra Belediye Başkanlığı’na sahip olacaklar. İyisi mi sen bu sevdadan vazgeç, bizim köyden bir kız bulalım iki büyükbaş hayvan, üç dönüm de tarla verelim.

p.s.
Sunderland’de bize bir gol atmışsın- ar yu pileyboyun tavşan kardeşleri söyledi - ne halin varsa gör kayıp ruh,
ceke selam söyle…


doğruluğunu bilmesem de mektubun
Orjinali

tam karşılamasa da
Türkçesi


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails