16 Ağustos 2010 Pazartesi

Olmadı Lig Tv - Bir Kanal Daha Aç

Bu konu çok konuşulmuştur. Özellikle sezon başı ve sezon sonunda maçlar hep üst üste gelecek. 9 maçı canlı izlemek gibi bir takıntım olmasa da en azından sonrasında banttan maçın tamamını izlemek en doğal hakkım(ız). Özellikle bazı maçlar uçtu gitti daha ilk haftadan. Örnek verirsem hiçbir yayın akışında Antep-Kasımpaşa maçının tekrarı gözükmedi (sinirden diğer maçlara bakmadım bile). Ben de Ligtv'den medet ummayınca digiturkwebtv'ye sordum (geçen yıl maçları oradan takip ettiğimden) "Geçen yıl yaptığınız gibi maçları oynandıktan iki-üç gün sonra 90 dakika izleyebilecek miyiz?" Cevap ise "Maçları sonradan izleyemezsiniz" oldu. Buharlaşan maçlar tarihin derinliklerinde mi yer alacak yoksa kayıt özellikli  digiturk plus mı aldırmaya çalışıyor digitürk. En iyisi bir tane kanal daha açın haftanın maçları bir hafta boyunca 24/7 yayınlansın. Hayır, maçlar banttan yayınlanıyor da ben mi bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails