4 Ağustos 2010 Çarşamba

Boy Polemiği Üzerine "Futbol Açısından" Dalış ya da İçine Procrustes Kaçmışlar


Mizah dergilerinin kapakları üzerine atılıp tutuluyor. Futbol açısından bir kapak yapmak kimsenin aklına gelmemiş. Ben de nefret ettiğim bir durum üzerinden konuya daldım.

Bu anlatıcılar, ki içlerine Procrustes kaçmıştır(kısaca anlatalım kendisi kurbanını yatağa yatıran eğer boyu yataktan fazlaysa fazlalıkları alan eğer ki az ise kollarından ve bacaklarından gererek yatağın boyuna eşitleyen bir mitolojik hayduttur), yüzünden Dünya Kupası esnasında epeyce kulak çınlatmışımdır. Maçları Sultan Kösen'e yorumlatsalar ağzımı açmayacağımı defalarca belirtmişliğim de vardır. Kabiliyetim olsa "sizi trt spikerlerine havale ediyorum" cümlesini boyalarla süslerdim ama bununla idare edin...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails