6 Ağustos 2010 Cuma

Anelka - Domenech Kavgası

16 Haziran’daki Meksika maçının devre arasındaki diyalogları ve sonrasını Anelka’dan dinleyelim.

-Soyunma odasına geri döndük ve beş dakika boyunca oyuncular söz aldı. Sonra antrenör içeriye girdi ve bana dönerek ”Kahretsin, Nico, sana kaç kere geriye gelme, ileride kal dedim”. Ben de kendisine karşılık olarak eğer orada durursam ayağıma bir kez bile top değmeyeceğini ve ileride kalmayacağımı söyledim. Olay devam ediyordu ama kafam çoktan bozulmuştu. Ne dediğini dinlemiyordum bile. Evra’nın yatıştırıcı tavrına karşın Domenech’in ilk tepkisi beni kadro dışı bırakmaktı. Ray bana “Tamam, gidebilirsin” karşılığını verdi ve yardımcısına Gignac’ı hazırlamasını söyledi. Ben de “sorun yok, git takımınla ilgilen” dedim. Yanımda bulunan Evra ve Ribery de sakin olmamı istediler. Evra hocanın yanına giderek futbolda böyle şeylerin her zaman yaşanabileceğini anlattı ama Domenech kendisine aldırış etmedi. Sonraki gün olay patlak verdi ve Evra’nın fitness hocası Robert Duverne tartıştığını gördük. Köstebeğin kendisi olduğu düşünülse de bunu inkar etti. Sarkozy’nin bir futbolcunun hocasına karşı uygunsuz söylemlerde bulunduğu takdirde takımdan uzaklaştırılmalı beyanatına hak verdim. Çünkü ağzımdan kötü bir söz çıkmamıştı…

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails