20 Ağustos 2010 Cuma

Galatasaray'ın Yeni Transferi:Viktor Navorski


İlk izleyişimde anlamıştım bu adamda iş olduğunu…Galatasaray’ın sıfır transferi… Elde bir Sarp var ama bu saprofit… Yani çürükçül, öyle bir zanlı…Her yeri mor içinde…Yeni beyaz önlüklüye sorun da çıkartmaz…Öz Krakozyalı… Ay-Han İmparatorluğu’nun bir gıdım altı…Sinir komşisi bir nevi…Mercanları da yok ki…Dolayısıyla Niyıl timsahı da...İsim de şehir de… Ard Arda dağlık…Her şeyin ters gittiği yer…Elinde baltasıyla oralara çıksa basınç 2 baroş…2012 Devrimi yüzünden midir iç savaş …Hiç üzülme dostum ebedi müttefik u$a tanımadığı içindir…Hele bi o tanısa…Üzülme sakın…Krakozyalı gelecek, dertler bitecek... Hani o taraftar omuzlarına alsa… En azından havaalanı içinde bi dolaştırsa…
As ezginin günlüğüne bu satırları, pasaport kuyruğunu kıstıramıyorum daha...Bir ilhak etseniz…Dur, helecanlandım…İçimde kivıl kivıl bir şeyler püskürüyor…Ah! Evet, öz kanımın koşu yolları tıkandı…On harekette zorlanıyorum…Sermayem elano ey dost, servetim pino…Kararsa da bahtım, hayat devinir…Bir parçalı göz yaşım, Krakozya için tek biletim…Üzülme bre…Şunu söyle…Ayaklarım zincir, dört bir yanım duvar…Elim cebimde…Cebim delik, elimde ne var…Cana girsin hele...


Üzülmeyin Ulan!...


Not: Viktor Navorski, Terminal filminin kahramanıdır. Ülkesinde devrim olur ve iç savaş çıkar. Amerika Birleşik Devletleri, Navorski'nin ülkesi Krakozya ile tüm ilişkilerini askıya alır ve bunun sonucunda kahramanımız ne ülkesine geri dönebilir ne de Birleşik Devletler topraklarına girebilir. Havaalanında yaşamaya başlar. Sonrası için filmi izleyin.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails