16 Ağustos 2010 Pazartesi

Türk Spor Basını Yarın Bu Başlıkları Atmasın

Bu 13 tane başlıktan kaçını atacak bakalım.

1-Dr. Alex, Asistan Semih
2-Fenerbahçe Yoğun Bakımdan Çıktı
3-Operasyonlar Başarılı
4-Reçetede Azizsilin Vardı
5-Fenerbahçe Taburcu Oldu
6-İngiliz Hasta
7-Pamuk Hemşire Antalya ve 11 Cüceler
8-Hastaneye Götürün Hastaneye
9-1+1+2
10-AyKUT 
11-Doktor Semih Bey
12-Lütfen Goloş Yiyiniz
13-Paragu-I-Phone(resimden ötürü)













 

2 yorum:

kartalist dedi ki...

Maçtan sonra tek tek kanalları dolaştım.Bütün yorumcular Fenerbahçe destanından bahsettiler.Ligin en kötü başlangıcını yapan Antalya'dan bahseden tek adam herşeye rağmen yine Kemal Belgin'di.Abartmıyorum bu Antalyanın karşısına koy Beşiktaş'ı,Adana Demir spor maçını yalan ederdi.Kimle oynadınız kardeşim siz.Ne oldu ne değişti bir haftada.Ulan daha ben kendi takımım hakkında bile kesin konuşamazken,bu 180 derece dönüşde neyin nesi.

Mevzu Fenerse normaldir bunlar.Üç maç kötünün peşine bir maç iyi oynasın,ertesi gün azizsilinden bahsederler.Yarında muhtemelen aykutsilinden bahsedecekler.o yüzden fazla takılmamak gerek bunlara.33 hafta haticeyle düşüp kalkıp,34.hafta neticeyle yamulanları çok gördük.Yine göreceğiz inşallah.

Levent Kömürkara dedi ki...

Ligin daha başı, oynanan futbol çok değişken olabilir. Bir hafta bile fark edebilir. Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş çok daha iyi de oynayabilir ligin 2/3'ünde havlu da atabilir. Yani Eylül gelmeden lige dair maç yazısı bile yazasım yok. İyi bulduğum bir adam takımdan ayrılabilir 1 Eylül'den önce ya da tam tersi. Antalyaspor'un savunmasının http://uzunpaslar.blogspot.com/2010/07/0-bonservis-as.html adresinde yorumlar kısmında belirttiğim gibi çok büyük sorunları olacaktı.(ki bana o zaman katılan bir kişiydi)
her şey değişir daha...

Related Posts with Thumbnails